fredags kväll, en vecka kvar...

Nu har jag kommit hem efter en lång arbetsdag på växthuset och kommer hem till mammas nya dator hon fick genom jobbet, och det är en mac! Som jag alltid velat ha :( . Så nu kan jag blogga med alla bokstäver utan att klippa och klistra! Men är ganska trött på vädret, det tillverkar bara problem i trafiken. De senaste dagarna så har jag fått vänta minst en kvart varje gång jag ska ta bussen och jag stör min på att det inte ens står att den är sen..
Men aja, jag ska sluta gnälla och klaga..
Men idag så är det en vilo fredag, för jag är extremt trött och börjar bli sjuk! *snyft* .. hihi.
Men imorgon ska jag till stan med mamma och kolla julmarknad och sen ska jag på inflyttningsfest!

men nu ska jag äta lite pizza och ta det lugnt!
något bra på tv ikväll?

Kommentarer
Postat av: Adelina

Fin header!

2011-01-08 @ 19:59:21
URL: http://sabinaadelina163.blogspot.com/
Postat av: Klara

Vad menar du för biverkingar? av vad? :)

2011-01-17 @ 14:32:56
URL: http://kmv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0