snart jul..

jag har snart handlat alla julklappar, bara mormor, morfar, farmor & farfar kvar. Så jag & mamma ska på julmarknad i helgen, och jag har fått jobb! 2 st faktiskt! Hur bra som helst, det är extrajobb, men det är eftersom jag går i skolan. Min dator funkar fortfarande inte så jag sitter på en gammal skit dator, så jag har inte alla tecken & bokstäver, så jag får kopiera in dom t.ex å ä ö och vissa tecken har jag inte ens, haha men sånt e livet.
Jag har inte önskat mig ngt av mamma, jag kommer ju inte på ngt! 
Sitter och kollar på operation skonhet på kanal 5. Intressant program men hemskt, inga goa bilder direkt...
Men nu ska jag dricka glögg med mamma och hennes pojkv'n, ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0