Måndag 1/2

förlåt för att jag knappt bloggat i helgen men jag vart så upptagen i lördags och igår så va det en allmänt seg dag och så, men jag hoppas det är lugnt!
Men idag så köpte jag en ny väska eftersom den jag fick av min bror har gått sönder, jag som gillade den så mycket, och den höll bara i 1 månad!
Jag spelade lite guitar hero med min bror förut, jag spelade trummor och han gitarr ;), och han är grymt mycket bättre än mig men så är de ju. Mamma har åkt nu och kommer imorgon igen. Hon har åkt till sin kille i varberg. Men ibland kan de va ganska skönt utan mamma här, speciellt på helgerna. Och jag säger det inte bara för att vara elak, säger det för att det är så det är.
Jag har bestämt mig för att börja träna på motioncykeln varje morgon innan jag hoppar in i duschen och åker till skolan. Jag tror nog det kommer att bli ganska segt i början men jag hoppas att jag kommer att göra det och att jag kommer att minska lite i vikt för det behöver jag.
På senaste tiden så har jag bara kännt mig sämre & sämre och jobbigare & jobbigare så nu har jag bestämt mig för att börja träna regelbundet!
Jag har haft en grymt bra helg, och lördagen va ju då bäst! Jag fick inte tag på bilderna igår men ska försöka idag, och om jag får tag på dom så ska jag lägga upp några här!  Det finns 105 bilder från i lördags på carolines facebook, men det blir absolut inte så många! haha.
Nej nu så ska jag ta på mig varmt och gå ut till balkongen. Jag skriver senare, ha det bra så länge!

just nu lyssnar jag på Ke$ha - tik tok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0