Måndag kväll

Kom nyss hem från dennis, han åker till Florida nu inatt så vi träffas inte förens om 2 veckor. Än känns det inte, för det känns som jag träffar han om typ 3 dagar eller något, men om ett tag så kommer det väl att slå mig. Vi kan ju inte prata om vi inte tajmar en tid då han sitter på internet café men vem vet? Nog snackat om det.
Jag klippte mig idag, är väldigt nöjd! Och nu är det bara att skaffa hårvårds produkter så jag kan hålla det i god skick. Klippte Dennis igår, tog 2 h, fan va segt det var i slutet, men det blev ett grymt bra resultat! Är absolut nöjd med mig själv, haha.
Imorgon är det skola och sedan hem till alexandra och sova där, sedan praktik!
Förra veckan kunde jag inte blogga jag va fullt upptagen med att bo hemma hos alexandra eftersom hennes mamma var i sthlm och finland.
Men nu ska jag lägga mig i sängen, kolla tv och sova!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0