tävling!

Hej läsare! Jag är med och tävlar om 3000 kr till en shopping runda på http://vinn3000kr.feber.se/ Jag tycker att ni också ska göra det!
Malin lönnblad 17 år snart 18 och går i 3:e året i Florist utbildning. Jag skulle så hemskt gärna vilja vinna och köpa mig en systemkamera, äntligen! Har jag velat ha det nu i 3 år minst, men varken jag, mamma eller pappa har pengarna till att köpa någon, har jag önskat mig det nu i födelsedags present och julklapp i några år men jag har alltid vetat att det kommer inte bli av, eftersom vart ska dom hitta dom pengarna? Dom är ju skilda och har ju inte det bästa jobben. Men så länge jag har dom så tänker jag inte begära något sådant. Jag pluggar ju fortfarande på gymnasiet och har inget extrajobb även om man sökt minst 30 jobb på ett halvår. Jag älskar att ta kort, tar kort på nästan allt, men det är inte lika kul längre när man inte har någon speciellt bra kamera, jag använder ju mammas kamera fast kallar det min. haha. Men jag märkte hur dålig den var i våras då jag va på en konsert när mitt favorit band spelade, och jag älskade det! Och tog hur mycket kort som helst för ville ju spara minnena och så, men sen så för jag över bilderna på min dator och gissa vad? Bilderna va hur dåliga som helst, kvalitén sög verkligen. Suddiga bilder och man ser inte att det är människor på scenen. Så varje gång jag är i stan så kollar jag i olika affärer och drömmer mig bort. Och nu såg jag denna grymma tävlingen så tänkte jag: Nu har jag chansen! Nu kanske min dröm slår in! .  Så jag gick in på eniro och sökte på Systemkamera i göteborg så kom mediamarkt upp, och jag vet att mediamarkt är bra! Och shiit va jag längtar till jag får veta vem som vinner! Hoppas verkligen jag har tur i detta för det har jag aldrig annars. Men håller tummarna, och ycker ni kan göra det för mig med sötnosar :) ♥ Just nu är jag bara helt exalterad för jag vill bara få min dröm sann och hålla i min alldeles egna systemkamera!
*drömmer mig bort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0