Redan tisdag?

ursäkta att jag inte skrivit, men varje gång jag ska spara&publicera så stängs min dator av och fastnar så inget sparas och jag orkar inte skriva om saker om och om igen. Men nu ger jag det ett försök igen.
Min syster och hennes pojkvän ska flytta 1 november till landvetter. Ganska skönt men ändå lite tråkigt. Eftersom mamma har ett litet "rum" i vardags rummet så kommer vi äntligen att få varsitt rum så man slipper smyga på natten eller något.
Ska åka till alexadra om en stund, ska ju sova där som varje tisdag eftersom jag har praktik i frölunda torg och hon bor i tynnered så det är bara 3 minuter med spårvagn.
Det är så j*vla mycket problem som ploppar upp hela tiden så som, skolan, pojkvän, kompisar, familjen. Och börjar bli ganska trött på det. Och vad ska man göra åt sakerna egentligen?
Och så ska ju dennis åka till Florida med sin familj i 3 veckor sen 26 oktober så det kommer bli jobbigt fast har ju skola så det tar ju upp ganska mycket av min tid så det kommer nog att gå bra! Med det är ju andra gången detta året han åker iväg en så lång tid, eftersom varje sommar åker han till norrland i nästan en månad.
Varje gång jag är ensam och lyssnar på musik så tänker jag på alla problemen som jag lever med just nu, vad gör ni när ni börjar tänka på sånt och inte vill? Dansar ni? Sjunger? ringer en kompis? kollar tv? stänger av musiken? Försöker hitta på något? Ge mig lite  tips om vad ni gör då! Skulle vara oerhört gulligt!
Nej nu ska jag börja packa lite kläder tills imorgon, men försöker skriva när jag kan nästa gång!
Kramar ha det så bra! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0