Torsdag

Nu fukar äntligen min dator! Hur glad som helst, behöver inte klippa och klistra. :) .
Det är sjukt stressigt i skolan just nu, bygger upp betyg och så är det prjektarbete och ett till slags "projektarbete". Men snart tar jag studenten så det är bra och skönt!!
I måndags så fick jag mitt paket från hong kong som jag väntat på i 3 veckor och några dagar. Och det var akryl nagel produkter så nu har jag fina naglar och imorgon eller på lördag så ska jag fixa Malins naglar och det ska bli kul eftersom det är ju första gången jag gör det på någon annan :)
Och nu jobbar jag ju extra så tjänar lite extra pengar om  månaderna, och det är så himla skönt att tjäna pengar, kan inte beskriva det. Men gud va skönt! :D
Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0